ІМІДЖ ДИЗАЙНЕРА

Дизайн інтер'єра

Зовнішній вигляд і стиль дизайнера грають ключову роль в його роботі. Імідж говорить про багато що. Кожен дизайнер, особливо працює на себе, повинен подбати про свій імідж, якщо хочете, створити його – це цілком по силам творчій людині.


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Професія дизайнера передбачає різний характер діяльності: часто доводиться проводити час за робочим столом, плануючи розпорядок дня, розробляючи дизайн-концепцію або займаючись кресленнями. Бувають дні, коли необхідно виїхати на будівництво і проконтролювати хід оздоблювальних робіт на об’єкті.

Коли ж дизайнерові необхідно зустрітися з замовником, партнерами, постачальниками, відвідати презентацію нової колекції меблів або яке-небудь світський захід – це можливість “блиснути”, показавши себе у всій красі і продемонструвати креативний підхід у підборі одягу і аксесуарів.


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Очевидно, так званий офісний стиль “білих комірців” не цілком підходить творчому індивідууму, яким є дизайнер. Він не відображає креативність професії.

Повсякденний стиль casual (кежуал) – більш відповідна альтернатива для дизайнера інтер’єру. Він має кілька різновидів:

(доречний для ділових зустрічей, представницький і респектабельний);

(практичний, невигадливий, стильний і елегантний);

(база та ж, що і у міського, але додаються спортивні елементи: кросівки, бейсболки і т. д.).


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Зустріч з замовником

Для важливої зустрічі з замовником спортивний стиль буде недоречний, для такого випадку скоріш підійде офіційний стиль. Евеліна Хромченко – неодмінна учасниця програми про імідж “Модний Вирок”, рекомендує мати “запарені” (тобто по дві штуки) базові предмети одягу, типу білої футболки, яку можна одягнути і під жакет/піджак і під кардиган. Такі базові речі можна відшукати практично в будь-якому магазині і по мірі зносу замінити на нові, зберігши при цьому свій стиль.

Зустрічаючись з потенційним клієнтом, дизайнеру рекомендується одягнутися зі смаком: стильно, але не крикливо. Бажано доповнити образ якимось ефектним аксесуаром. Це може бути оригінальна прикраса (кільце, брошка, браслет), шарфик або незвичайна сумка. Слід уникати надмірної екстравагантності – деяких клієнтів це може відлякати.

Аксесуари та гаджети в побуті дизайнера: ручка, сумка, взуття, сумки, годинники повинні виглядати респектабельно – вони, як і одяг, створюють враження про людину. Варто уникати надмірного використання парфумерії – різкий аромат може діяти задушливо на алергіків.


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Виїзд на будівництво

Якщо дизайнеру потрібно виїхати на будівництво, для здійснення авторського нагляду – підійде комфортний одяг і взуття на низькому ходу. Деякі вважають за краще брати з собою змінне взуття – зручну розтоптане пару старих черевиків або чобіт, які не шкода забруднити.

Для дизайнерів-жінок в даному випадку недопустимі короткі сукні, спідниці та глибокі декольте. Недоречно демонструвати будівельній бригаді свою жіночність. Крім того, така форма одягу незручна на будівництві. Не варто забувати, що будівельний об’єкт – це не подіум, тут доводиться забиратися на драбину, нахилятися, присідати щоб зробити заміри – всі ці напівспортивні маневри краще здійснювати в зручних брюках. На будівництві вітаються кросівки, джинси і нейтрального кольору майка або кофта. Пам’ятайте, на темний одяг добре лягає будівельна пил і побілка і швидко приводить її в непривабливий вигляд.


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Манера поведінки

Важливі не тільки одяг і аксесуари, але і манера триматися. Вид дизайнера: його вираз обличчя, положення тіла, жестикуляція – все це повинно демонструвати спокій, упевненість в собі і експертність. Ось кілька простих порад, як не зіпсувати враження про себе:

– Не варто смикати ручку в руках, розмахувати руками, хихикати.

– При встановленні комунікації з людьми не слід тримати руки схрещеними на грудях – це поза закритості. Вона не має до довірчого спілкування.

– Неприпустимо занадто голосно розмовляти, перебивати замовника, грубо поправляти його, навіть якщо він зробив помилку.

– Бажано, щоб обличчя було максимально відкрито. Сонячні окуляри при зустрічі варто зняти. Відкрите обличчя і прямолінійний погляд – викликають довіру у візаві.

Кольори та їх поєднання мають колосальне значення у вигляді дизайнера. Це – своєрідний колірний код, який формує певне враження в людей.


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Код кольору в одязі

– (поєднання максимально темних і максимально світлих відтінків) – повідомляють образу експертність, строгість, чітке дотримання плану;

– – врівноваженість, гнучкість, інтелігентність;

– – м’якість, емпатія, жіночність;

– – авторитетність, зрілість, закритість;

– дружелюбність, відкритість;

– закрита позиція, дистанційованість.

Необхідно враховувати вплив цих колірних посилань на підсвідомість людей з тим, щоб виробляти бажане в кожній конкретній ситуації враження. Так, спілкуючись з представником великої корпорації, варто використовувати кольори експертності і авторитетності. При використанні м’якої, жіночною колірної гами, є ризик не завоювати довіру співрозмовника. І навпаки, якщо на клієнтів необхідно справити враження м’якості і дружелюбності, протипоказано наділятися в закриті, авторитарні кольору.


                    	ИМИДЖ ДИЗАЙНЕРА

Авторський стиль

Є думка, що вигляд дизайнера повинен відображати його авторський стиль. Приміром, Карім Рашид одягається яскраво, епатажно в рожеві і білі кольори – такий же колорит він використовує у своїх дизайн-проектах. Келлі Хопен, навпаки, віддає перевагу елегантний, спокійний стиль в одязі. Її інтер’єри, як і її зовнішній вигляд – стильні з приглушеною колірною палітрою.

Зовнішній вид дизайнера повинен бути продуманий до дрібниць, адже імідж відіграє не останню роль у залученні замовників. Експериментуйте з квітами та предметами одягу, покладайтеся на здоровий глузд і власний смак і тоді ви напевно зможете створити свій неповторний індивідуальний стиль.

Дізнайтеся більше про особливості роботи дизайнером інтер’єру, скачивайте книгу “Як стати дизайнером інтер’єру”.